مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-12اقتصادي

حذف کمربند جنوبی مشهد از طرح تفصیلی 


به گفته رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد، دادستانی در پاسخ به درخواست شورای شهر مبنی بر انجام مجدد مطالعات کمربند جنوبی و باقی ماندن این کمربند در طرح تفصیلی عنوان کرده است که بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال این پروژه از طرح .

- ایسنا/خراسان رضوی به گفته رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر مشهد، دادستانی در پاسخ به درخواست شورای شهر مبنی بر انجام مجدد مطالعات کمربند جنوبی و باقی ماندن این کمربند در طرح تفصیلی عنوان کرده است که بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال این پروژه از طرح تفصیلی خارج شود و حتی به صورت موقت و ستاره دار نیز در طرح تفصیلی باقی نماند.

دی ماه سال 1391 بود که اجرای فاز نخست پروژه پرماجرای کمربند جنوبی مشهد با هدف تسهیل در تردد و کاهش بار ترافیکی آغاز شد.

در اواخر سال 1396 و پس از پیشرفت بیش از 80 درصدی فاز یک پروژه، اعتراضات گروه ها و سمن های زیست محیطی منجر به این شد که با دستور دادستان وقت مشهد و با تصمیم شورای حفظ حقوق بیت المال پروژه متوقف شود.

در مدیریت شهری گذشته و با مصوبه ستاد تدبیر استانداری، کاربری تفرجگاهی به جای کاربری ترافیکی برای این پروژه تعریف شد و ماجرای این پروژه پرمناقشه پایان یافت، اما اکنون بعد از گذشت چند سال از این ماجرا، شورای ششم درخواست پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف کمربند جنوبی مشهد از طرح تفصیلی 

حذف کمربند جنوبی مشهد از طرح تفصیلی